Våre betingelser finner du på https://braathe.no/avtaledok/
Tilleggsinformasjon for nettbutikken:
Frakt
Frakt tilkommer ordren din, dette vises i handlekurven før din endelige bekreftelse av bestillingen.
Ekspedering av ordre
Normal frakttid er 2-4 dager avhengig av leveringssted. Dersom vi skal klargjøre varen før den leveres deg, vil du få beskjed om når leveranse kan forventes. Varer som ikke finnes på lager ved bestilling er spesifisert i produktbildet i nettbutikken, og vil der gi deg informasjon om når den er ventet inn. Ordren vil i dette tilfellet splittes og frakt vil følge hver forsendelse.
Priser
Alle priser i denne katalogen er i norske kroner eksklusiv 25% moms. Frakt/omkostninger er spesifisert i handlevognfunksjonen.
Reklamasjoner
Reklamasjoner må skje innen 8 dager fra dato du mottok varen, til e-handel@braathe.no. Ved synlig skade på emballasje følg sjekkliste nederst. Ikke synlige skader skal anmeldes senest 48 timer etter mottak. Fotodokumentasjon må vedlegges. Dette gir Distributør mulighet til å få erstatning for skader av transportør. Om dette ikke registreres innen angitte frister, bortfaller retten til å søke om erstatning.
Avbestillinger
Ordre blir prosessert veldig raskt. Noen ganger er varen sendt bare minutter etter at vi mottok den, så vennligst vær sikker på at du trenger varene før du bestiller. Avbestillinger må skje via e-handel@braathe.no.
Garanti
Vi gir produsentens garantier. Disse er normalt spesifisert under produktinformasjonen.
Sjekkliste ved mottak av varer/pakker/paller/gods.
LA ALDRI SJÅFØREN DRA UTEN AT SKADEN OG DENS OMFANG ER ANMERKET PÅ FRAKTBREVET ELLER REGISTRERT PÅ HÅNDTERMINAL.
Kontrollèr alt av gods/pakker /paller ved mottak. Sørg for at antall kolli stemmer overens med det faktiske antallet dere mottar og noter eventuelle synlige skader på fraktseddel/kvittering. Noter også hva slags skade det er snakk om.
Har pakken/pallen synlige skader er det også mulig å nekte å motta forsendelsen